Forum

Full Version: For BRIAN
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hello Brian
Here is my montage. (On the desktop). Interfacing with the LM339 has been rewired to work with three Chinese pacs and one RPM.
The three upper lanes = pacs
The bottom path = rpm. On this line there is a transistor which receives the inpuls of the tachy (5v) and on the collector it emerges at 3.3v square signal.
Georges

Bonjour Brian
Voilà mon montage. (sur le bureau).Interface avec les LM339 a été recablée pour fonctionner avec trois pacs chinois et un RPM.
Les trois voies du haut = pacs
la voie du bas = rpm. Sur cette ligne il y a un transistor qui recçoit l'inpuls du tachy  (5v) et sur le collecteur  on ressort en 3.3v signal carré.
Georges
What is the LM339 output voltage for the calipers?

Quelle est la tension de sortie LM339 pour les étriers?
(02-02-2017, 03:00 AM)Eskimo2k Wrote: [ -> ]What is the LM339 output voltage for the calipers?

Quelle est la tension de sortie LM339 pour les étriers?

3.3 volts. sur les trois sorties
Excellent picture.

Can you overlap the two traces so that I can get an idea of the time delay between the clock signal being sent out and the data signal being sent out?

Excellente image.

Pouvez-vous superposer les deux traces pour que je puisse avoir une idée du délai entre le signal d'horloge envoyé et le signal de données envoyé?
(02-03-2017, 04:10 AM)Eskimo2k Wrote: [ -> ]Excellent picture.

Can you overlap the two traces so that I can get an idea of the time delay between the clock signal being sent out and the data signal being sent out?

Excellente image.

Pouvez-vous superposer les deux traces pour que je puisse avoir une idée du délai entre le signal d'horloge envoyé et le signal de données envoyé?

Hello,
I added the pictures of the signal.
Georges

Bonjour,
J'ai rajouté les photos du signal.
Georges
If I am reading that correctly, your calipers were reading 0.00 in mm mode. Is that correct?

Si je lis bien, vos étriers étaient à 0,00 en mode mm. Est-ce exact?
(02-03-2017, 08:50 PM)Eskimo2k Wrote: [ -> ]If I am reading that correctly, your calipers were reading 0.00 in mm mode. Is that correct?

Si je lis bien, vos étriers étaient à 0,00 en mode mm. Est-ce exact?

Oui, il était à 0.00 en mode mm
Georges

Brian,
I can say that my editing works because when I flush the MSP with the DigitalReadout_Universal_V0.3 version of Yuriy my three Chinese pacs work perfectly. Except the tachy.
Georges

Brian,
Je peux dire que mon montage fonctionne parce que lorsque je flasche le MSP avec la version DigitalReadout_Universal_V0.3 de Yuriy mes trois pacs chinois fonctionnent parfaitement. Sauf le tachy.
Georges
Hello Brian,
I added the new screenshot.
Georges